frågan är vad jag hade gjort..
2010-07-20 / 00:23:51 / Allmänt

Jaa, precis. Vad hade jag gjort utan marko egentligen? Han hjälper mig så fruktansvärt mycket både psykiskt och i vardagen att man kan inte tänka sig. Visst hade vi det jobbigt en period då allt var ett helvete men vi lyckades hitta tillbaka till varrandra och hitta dendär glöden igen, och det känns helt underbart. När till och med min familj ser att jag inkl han är gladare. Vad som är så sjukt skönt med denna killen är att han vågar vara han, finns där även när jag sitter åå pratar om mina patetiska problem i princip. Han vågar säga ifrån (trotts att det kan vara svårt att tro) och han finns där när jag behöver en kram. Men mest av allt, han älskar mig för att jag är jag.

Han ger mig te när jag är grinig och arg, han kliar mig på ryggen när jag är nedstämd, han kom precis med min tandborste med tandkräm.. Ingen har gjort så för mig innan och det betyder guld. Jag har alltid fått be om te, bli kliad på ryggen men denna människan vet bara om att det är det som behövs..

Marko Määttä, Tack! <3


3 Kommentarer
Jennie:

Ni är meant to be :P



SKRIVET DEN: 2010-07-21 KL: 20:39:58
felicia:

aw så sött :D

allt bra med dig ?



SKRIVET DEN: 2010-07-21 KL: 20:51:01 URL: http://akerstroms.blogg.se/
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg:

Underbart med sådana människor :)



SKRIVET DEN: 2010-07-21 KL: 21:22:40 URL: http://nattstad.se/cecilies



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: