Ida Liten..
2010-09-12 / 14:09:56 / Allmänt

"i onsdags var det ingen vanlig dag för det var Ida-Litens födelsedag"
Det är väl så man brukar sjunga? haha! Jo men det stömmer ändå och hon börjar verkligen bli stor nu. 8 år och det går foort.. Tänk när ens egna barn växer upp så fort, herregud. Inte konstigt att folk vill ha 12 barn. det är ju bebisarna som är såå sjukligt söta. ;)
Men ja, iallafall så är det bowlingkalas idag och Ida har tvingat med mig, jennie, bulle och marko såklart så vi får väl se hur detta går med pedagogiken.. ;) PH är tyvärr inte med, ledsen Jennie! Haha!


Under Midsommarfesten skulle självklart Ida vara med :)

Sen en annan höjdpunkt av denna veckan som jag inte delat av mig än. Jo, Marko och jag har överlevt ett halvår tillsammans :) Det har varit tårar, bråk, glädje och allt du kan komma på men ändå sitter vi fortfarande ihop och
det känns underbart!! Nu letar vi lägenhet tillsammans och det är inte det lättaste vill jag lova, ska passa mina och hans krav..

Jag är ganska förvånad över mig själv att jag har lyckats hålal mig kvar med honom såpass länge då jag har en liten tendens till att tröttna på förhållanden och killar jag träffar men inte denna serrö :)  Tror ärligt att detta kan
vara någon som kan hålla ett braa jävla tag.. Får hoppas på det hjärtat! <3


Ett kort taget under Merjas och Kais fest i Nygård. Gillar den faktist!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: