jag vet att jag är kass på detta..
2010-11-13 / 23:51:46 / Allmänt

Nu syftar jag på er som klagar på att jag inte uppdaterar :)  haha!
Jag ska börja igen men jag vill öppna en ny blogg, kasnke på ett annan sida för jag känner inte
riktigt mig hemma här på blogg.se .. Känns lite tomt? eller jag vet inte, något som fattas iaf.
Sen varför jag även vill öppna en ny är för att jag vill börja om, ny design, nytt tänk.

Mitt tänk från början när jag öppnade bloggen var för att skriva mycket om utveckligen med Vegas
i stort sett men även min mina problem, tankar osv. Men inte för djupt då jag vet att vem som helst
kan sitta och läsa detta. Och jag vet en som gjorde detta misstag lite gran och för mycket folk började
läsa om det, nu har hon öppnat upp en ny blogg som är lite mer privat och det tycker jag är helt rätt!

Så mina kära vänner/mamma ;) , jag ska inom kort komma med en ny adress till er och börja uppdatera med
biler och lite sånt iaf ett par ggr i veckan! :)

Är det okej för er?  Nu ska jag fortsätta att glo på tv medans Marko min underbara man gör te och tar fram chocklad åt mig! :) fattar ni varför jag älskar denna killen eller? ;)

PYSS!!


1 Kommentarer
Jennie:

Helt okej! :)

PYSS



SKRIVET DEN: 2010-11-18 KL: 19:52:29



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: