kryper på väggarna...
2010-09-24 / 12:36:50 / Allmänt

jag klarar inte av att gå hemma längre, jag kryper på väggarna!! Försöker vara aktiv och få saker gjort när man ändå går hemma som etc städa ur lägenheten, fixa staketet, diska, och samtidigt ta hand om hunden..

Men jag kommer aldrig härifrån utan hunden utom typ 3 timmar för då blir han hur stressad som helst och jag vill inte ha en stressad hund för då är det MINA grejer han biter isönder. Räcker att han har bitit sönder ett par av mina skor och mina hörlurar.. Spelar ingen roll hur mycket ben och leksaker han än har, det är mattes grejer som är roligast!! Varför??!?! 

Idag hade jag behövt åka iväg och fixa min telefon och grejer tills imorgon, men eftersom jag ska iväg vid tre så vill jag inte lämna hunden själv såpass länge, även om jag åker hem imellan.. Så då hoppar jag att åka till allum för Vegas skull och skiter i att fixa grejerna..

Känns som jag försöker fixa saker men responsen finns inte, finns ingen uppskattnng i det hela.. jag känner den inte iaf.. Därför tänker jag sluta med det nu, jag tänker bara göra det nödvändigaste sen kanske jag gör något över det ibland. 

 Jag har förmycket i huvudet just nu!

Dagen började inte så bra heller, för jag skulle möta upp en som kanske ska passa Vegas sen när jag väl få jobb men hon dök inte upp. Jag har ingen aning om hur hon ser ut men hon vet att jag kommer med en hund så om hon nu satt där så BÖR hon ju ha kommit fram tycker man.. Så jag åkte därfrån och det var då kaoset började..

Jag fick höra saker idag som sårade mig ganska hårt och  för er som känner mig så vet ni att jag inte reagerar genom att vara ledsen utan jag blir arg och frustrerad istället.. Ledsen är bara något jag blir när det verkligen är illa och det är inte ofta.. Men ja, vad tycker du mer om mig egetnligen? För nu blir jag osäker..


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: