börja blogga mer?
2010-09-10 / 09:34:44 / Allmänt

Jag ska verkligen försöka ta tag i detta nu och börja blogga för jag tycker verkligen det är kul. Men jag är så sjukt trött efter jobbet när jag kommer hem eller så är det massa annat som ska göras men jag ska försöka få några inlägg i veckan iaf. Så blir syster stolt iaf :)

Fixade hennes blogg-design, lite så som min ser ut fast andra bilder, hon blev helnöjd :)
Tyckte faktist det var kul att sitta och pilla lite med koder osv, fick tillbaka lite av
skolkänslan när vi satt på medialektionerna.

men men...

Nu har Busen varit hos Lisa både ons och torsdag när jag har jobbat och han har verkligen haft det SUPERmysigt!
Har fått lite mms från henne under dagarna och jag är inte ett dugg orolig, har mer skrattat år bilderna för visssa är verkligen klockrena. Ska ladda upp ett par st här nere så ni får se. Tack Lisa för att du har honom, det underlättar så mycket för oss och Vegas trivs verkligen med dig. Det märks då han piper och tittar efter dig när du går ifrån honom när vi kommer och hämtar honom.




 

 


1 Kommentarer
Lisa:

Va gullig du är gumman :) han e jätte duktig :) tack själv för att jag får passa honom:)



SKRIVET DEN: 2010-09-10 KL: 12:03:34 URL: http://leeejsa.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: