hard life now..
2010-09-20 / 13:31:26 / Allmänt

joo så kan man sammanfatta allt nu. Jag står utan jobb, jobbet jag skulle få sket sig pga att folk inte kan prata med varrandra.. förstår inte problemet!!! Så nu vet jag itne riktigt vad jag ska göra, får ut en lön nu om ett par dagar men efter det är det tomt. Vet att jag inte kan få någon hjälp av af eller så då jag har ett stort överskott redan nu.. frågan är vad man ska göra? jag har en lägenhet jag måste fica hyran till, Vegas måste ha mat. viist tänker väl många att Marko kan betala, men det vet jag och dom som känner honom att det kan han inte alls..  Han har en egen hyra att betala och sina utgifter, och tro mig, sååå bra tjänar man inte på att vara lastbilschaufför. Speciellt itne nu heller när han ska byta jobb och gå in på en annan lön och andra tider.. undra hur detta ska gå.. =/ Jag får ont i magen att bara tänka på det.. jennie hur klarade du det?!

Men allt i allo så har vi börjat fixa markos lägenhet nu för att sälja den och då blir ju akonomin mycket lättare på den fronten iaf men det är mycket jobb kvar, det ska fortfarande sättas lister och städas och fotas och allt.... jävla mekk! Jag känner att min energi håller på att dö just nu då ingenting riktigt går som jag vill.
Dansen känner jag inte riktigt heller för att gå på men jag kan inte komma ifrån det heller då jag inte får tillbaka några pengar sjuukt nog så det är väl bara att gå dit och se glad ut. Dock är jazzen väldigt kul såset men hiphopen har jag inte ens gått på än så där kan jag inte säga något. Var sjukt sugen på att dansa hiphop igår men eftersom Marko var iväg med bilen när jag skulle åka så fick jag motvilligt stå över det igår.. =/

så just nu sitter jag hemma och undrar vad fan man ska göra av dagen?? Skulle åkt till Robert och hälsat på han och carro och deras lilla tös på 6 mån men han skulle gå och lägga sig och vila så det blev inget av  med det. Så nu har jag suttit åå läst alla bloggar 7ggr, tittat på massa jobb men eftersom af strular som fan på deras hemsida så gav jag upp just nu.. jävla skit! Allt är så tyst när man är själv,  ibland är det dock skönt men ibland inte.
Önskar att jag vore vart arbetslös nu i tre månader så jag kunde ansökt om en sådan jävla kurs så man kommer någonstanns i livet.. Men nää, bara 2 mån kvar.. suck!! 

Känner att jag är väldigt negativ idag, inget jag gillar men ibland är det så... Orkar inte städa, orkar ingenting idag. kan lägga mig och sova? men då kommer jag inte kunna sova inatt och då kommer bara markos snarkande driva mig till vansinne, och tro mig, jag är inte vänlig när jag är trött.. ledsen gubben.. <3

Finns det något mer att skriva när jag ändå håller på?

Mmh jo, en grej.. vissa människor ska inte ha hund! syftar på incidenten som hände jelena och jennie häromdagen då 4 hundar springer på En liten hund i storlek med katt typ! ( minns inte raserna).. Sådant blir man ju bara galen på!!

Skriver mer sen elleer imorn.. nu ska jag ta och göra någotannat...

2 Kommentarer
Carina:

Men asså Malin guuuuud vad du är negativ!!!! ;)

Och stavar som ett utedass gör du med!!!



Förstår din frustration... inte roligt när allt bara blir en tvärnit.... men vi får hoppas att det rullar på med Marcos lägenhet så ni kan börja med det ni planerar... då gumman...då kommer det bli bättre.

Men det är bra att du kämpar... och angende Marcos nya jobb.... det kommer bli skiiiiiitbra!! tummen upp



SKRIVET DEN: 2010-09-21 KL: 01:21:26
jennie:

haha aaa du kan inte stava lillasyster :D men det är kul att läsa det du skriver iaf.. Håll huvudet högt ;)



SKRIVET DEN: 2010-09-21 KL: 05:17:08



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: