Fredags kväll..
2010-07-23 / 23:28:11 / Allmänt

Första kvällen jag sitter hemma och är helt själv i princip. Marko är hos sina grabbar och grillar och Jennie har varit på pink konserten :) Men jag klagar inte. Är ganska skönt att ha en kväll för sig själv ibland och bara ta det lugnt. Var precis ute med Jessie ( som är här på besök) och Vegas.. Trodde inte Jessie skulle lyssna så bra på mig som hon gjorde faktist men nu fick man bevis på vilken sjukt bra hund hon är!!! :) Vegas därimot har börjat traaamsa som bara den, vet inte riktigt vad jag ska göra förutom det jag gör men det känns så tråkigt när man inte ser resultaten. Kopplet drar han i såfort det kommer något ivägen som tar hans fokus, så det blev att införskaffa ett stryphalsband inkl ett halvstryp tills han lär sig.. Annars är han helt underbar, går att ha med bland folk fick jag bevis på idag, lite nyfiken är han men det är väl alla? och han har precis lärt sig tass ;)

Så nu ligger två hundar under mitt lilla bord och tuggar på ett och samma ben :)

Helgens planer ser ut såsom,
Lördag, Tvätt, Stan, Grilla, Feest :)
Söndag, uddevalla? träffa någon som marko kände? tveksamma planer där känner jag, får bli som det blir.
Sen är det bara att jobba i två veckor till sen får man väl se vad som händer med Jobbet osv.

Glömde även skriva det, har bokat in dansen nu igen, känns så GÖTT att få börja med sitt liv igen för det har varit helt dött det senaste..... Sen har jag tagit mig i kragen och bokat in Vegas på lydnads kurs oxå.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: