Omstart..
2010-07-03 / 00:09:09 / Allmänt

Var ett bra tagsen man skrev av sig här nu känner jag. Känner inte att jag har haft tid eller energi till att göra det om jag skall vara ärlig. Det har ju trots allt hänt en del. Till att börja med har jag flyttat ifrån Kärra hem till kära hisingen till en liten etta, väldigt mysigt. Här bor jag och Vegas för det mesta men Marko är här en hel del oxå. Har bestämt att detta får bli en nystart på mitt liv. Nu ska det bannemed börjas träna, hunden ska tas om hand och jag ska hitta ett jobb med gooa pengar!!! :D
Nu gäller det bara att verkligen komma tillrätta i lägenheten och känna att detta är "hemma" :)
När det kommer till Vegas så har han blivit ett stort bustroll som gillar att hänga Jessie i halsen och slicka man i ögat.. Finns faktist bildbevis på detta!!!!

Firade Midsommar förra helgen oxå. Blev vääldigt lyckat tycker jag, men det är som det brukar när olofsson sätter igång :) Kom mer folk är förväntat och väldigt lite att städa men tanke på folket..

Längtar tills imorgon!! känner på mig att det kommer bli en lyckad dag! Först ska jag och syster ut till havet/sjön med dom tre sen senare på kvällen blir det inflyttningsfeeeeest!! :D  NICE! Får se hur många som dyker upp.

Jaa, men nu känner jag att jag måste komma igång att blogga lite mer så det blir lite mer flyt i det hela för just nu vet jag inte vem jag sitter och skriver för eller HUR jag ska formulera mig.. meen meen, tiden kommer till det oxå. Nu ska jag dock gå och lägga mig en stund i soffan tills mamma ringer..

Natt!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: