Vegas, lägenhet osv..
2010-07-13 / 17:52:35 / Allmänt

Har gått ett par dagar nu med mycket stånk och stön.. Skulle vart ledig hela förra veckan men slutade upp med att jag jobbade tis-sön istället. Nu har jag iof varit ledig i två dagar så känner att stnart kryper på väggarna. Detta är något vegas tyvärr känner av och blir konstig han med. Då ingenting är possitivt för mig är det inte det för honom heller och då väljer han att stänga av mig istället för att lyssna.
Hade ett långt samtal med Jennie påvägen hem från mamma & pappa om detta och vad jag ska göra.
Vi kom fram till att hon hjälper mig då jag behöver henne och nu har jag även anmält honom till en Valpkurs så
jag får en bra grund med honom. Vet att han kan bli en grym hund redan nu!!

denna veckas fokus ligger på:
Kontakt och att hans namn ska bli possivit.
ska följa upp det här tär tänkte jag.

Vad mer. Joo, lägenheten.. börjar trivas mer och mer här inne men det är fortfarande så mycket som ska göras.
Idag etc så ska vi laga sofforna som jag hämtade så jag kan möblera lite. Marko får förståss hjälpa till där för släpp inte loss mig med en soffa, skruvdragare och vinklar.... visst är jag teknisk, men inte så teknisk!! :D
Tur att jag har honom, höll mig kvar och kämpade för oss och se vad vi har idag. Helt underbart förhållande, självklart med sina brister men inget kan vara perfekt! Men jag är väldigt nöjd, 4 månader äre nu. Känns som längre. 

Ska lägga in lite mer bilder som jag kan lägga upp här med det orkar jag inte nu..




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: