Godmorgon
2010-05-13 / 11:34:02 / Allmänt

Ligger vaken helt själv, Marko ligger kvar i sänge och sover och jag blev uppdragen av vegas halv 9 för han ville kissa :) Sen sprang han in och la sig hos husse igen efter att ha fått frukost. Så nu känner jag mig lite ensam men det är ganska skönt ändå att få lite tid för sig själv ibland :)

Igår var det en fullsmäckad dag. Började med att jag vaknade upp som vanligt och gav lillgrabben frukost, kissa, sova lite mer osv. När vi var ute en andra gång ringde Jennie och ville att jag skulle komma över. Självklart! Går in igen och Vegas lägger sig och sover.. igen! När vi väl är hos jennie är dey första gången Vegas och Luqas skall träffas för Jessie är det inga problem med. Ja, det gick bra iaf och det kommer nog fortsätta vara bra sålänge Vegas hitttar sin plats i familjen. Bar ett par timmar senare av till Mamma och Pappa för dom skulle passas lillen en stund medans jag och pappa åkte till tre i Patrille. Kom hem runt 6 igen och då bar det av hem. Runt halv 10 kom Marko hem mem gick lika snabbt igen för han skulle hämta folk på flygplatsen. När han kom hem så sov jag.
Vakna kl 3 av att Vegas ville ut..

Ja, jag trivs iaf. Har en "liten familj" som jag trivs med och en stooor familj som jag älskar det och som hjälper mig med lillgrabben ´när dom kan. Men det kan ju bero på att dom har likamycket bäbisnoja som jag har. Haha!!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: