Stolt över Vegas..
2010-05-19 / 00:23:28 / Allmänt

Känner mig faktist stolt.

Visst är det massa oense mellan mig och marko om hur vi ska uppfostra Vegas, men det löser väl sig.

Men jag är väldigt stolt över Vegas faktist. Han kan sitt väldigt bra nu och börjar lära sig ligg, och stanna.
Han börjar även bli rumsren. Under nätterna etc så ligger han och sover och väntar tills morgonen för att gå ut och kissa (Y). Sen ger han iof mig väldigt bra signlaret när han behöver komma ut i form av maraton i vardagsrummet eller opera. Går inte att missa ;)

Var ute och gick med honom i ca 40 min ganska nyss då jag behövde rensa tankarna och han fick se i större delar av området. Kändes bra men jag har fortfarade väldigt mycket ouppklarade tankar i huvudet och beslut jag inte vet hur jag ska göra med.

Mycket som har hänt idag... orkar tyvärr inte skriva allt..



Jag måste bara skriva två rader om en människa som jag beundrar en del. Det är min syster
På dagarna nu har hon 4 hundar själv att passa, gå ut med och sysselsätta. Vem skulle orka sådant och sedan ändå ha ork till att åka till gymmet och planera sitt hunddagis? Jag kan säga att jag hade inte orkat det mer än typ en vecka max.

En hyperaktiv Labbeblandning - Jessie
en stor schäfer - Luqas
en liten sak vid namn Bella
och en (min) valp på 12 veckor - Vegas. 

Fixarú Jennie :)
 

1 Kommentarer
Jennie:

Naaw, klart jag fixar :)<3



SKRIVET DEN: 2010-05-19 KL: 07:19:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: