Vad ska man göra, tro och tänka?
2010-05-23 / 00:40:51 / Allmänt

Jag vet inte riktigt hur jag ska känna eller må just nu. Jag mår varken bra eller dåligt..
Känner inte riktigt att jag vet vart jag har folk och allt är bara ett stort kaosmoln just nu som cirkullerar runt mig.
Funderar mycket fram och tillbaka på lösningar men det är inte lätt när man inte får någon respons eller ett intresse.

Var iaf på race idag efter jobbet, eller ja, det var en liten träff innan och som vanligt fick jag grilla. jag tror jag behövde komma bort lite och andas lite "icke göteborgs luft". Släppa taget lite och vara lite ensam.. Det är någonting alla människor behöver anser jag iaf.. och om inte så vet jag iaf tre stycken som är sådana och det är jag, min syster Jennie och Mamma. Vi är precis likadana när det gäller det. Vi älskar att ha sällskap men behvöer även vår egna tid att vara i vår lilla bubbla eller bara helt själva . Det bara är så, inget illa ment lixom mot folk omkring oss.

Men nu kom jag iaf hem för en stund sen till en överlycklig Vegas och en Marko som varken var glad eller besviken på att se mig.. Ja.. jobbigt.

kände attt jag behövde skriva av mig lite men lär bli ett längre inlägg imorgon för tankarna far runt i huvudet som bara den.. ja.. vad ska man göra??

1 Kommentarer
Jennie:

På frågan "vad ska man göra".... Andas, ta en dag itaget, prata, skriv, lev lite.... <3



SKRIVET DEN: 2010-05-23 KL: 01:35:47



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: